منتدى موشو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخلو بسرعة يا بنات

كاتب الموضوعرسالة
ولاء احمد محمد
مشـرفة عروسة موشو
مشـرفة عروسة موشو
ولاء احمد محمد

انثى
الاقامة : in the life
العمل/الترفيه : net work
مزاجى : ادخلو بسرعة يا بنات 2910
الاوسمه : ادخلو بسرعة يا بنات Rank-110

ادخلو بسرعة يا بنات Empty
مُساهمةموضوع: ادخلو بسرعة يا بنات   ادخلو بسرعة يا بنات Empty30.08.08 18:10

اليكم حقيقه(( بعض)) الشباب ...وترجمه بعض تصرفاته

ياحياتى انا من زمان وانا بدور عليكى ولما صدقت انى لاقيتك..............اصل الكل قالى انك مش بتفوتى محاضره والامتحانات قربت بقى

ياروحى انا اول ماشوفتك قولت هى دى اللى هكمل معاها بقيت حياتى............ طبعا باباكى محامى وهيشغلنى اكيد فى مكتبه بعد مااتخرج

انا نفسى اتخرج بقى مش علشان اى حاجه لكن علشان نتجمع انا وانتى بقى .............هو الواحد يخلص بس ويسيب البلد دى خالص وقابلينى لو شفتى وشى تانى

انا نفسى اجيبلك شبكه الماظ بس انتى عارفه الحال...........هما دبلتين ووالواحد ياخد حقهم هدايا منها وعذايم عندهم

كان نفسى احضر معاكى عيد ميلادك انتى متعرفيش اليوم ده عندى ايه بس لازم اسافر بكره ضرورى .............الواحد لسه هيغرم ويجيب هديه وكمان عزومه بره على ايه

اول ماتجيبله هديه عيد الحب ..ايه ده انتى بتهرجى هو النهارده عيد الحب انا مكنتش اعرف كان لازم تفكرنى قبلها (مع ان الشوارع كلها حمرا)............. الواحد اولى بتمن الهديه

قبل عيد ميلاده بفتره ..انا عندى واحد صحبى قوى عيد ميلاده الاسبوع الجاى ومش عارف اجيبله ايه انا بفكر اجيبله حاجه هو عايزها علشان انا لما بتجيلى حاجه محتاجها بفرح بيها قوى انا بفكر اجيبله برفان اورجينال اصل انا كمان عايز اجيب لنفسى بس كده الفلوس هتقصر بصى ااقولك انا هجيبله هو دلوقتى وانا بعدين ..............يارب تفهم بقى وتجيبلى برفان عشان متغباش عليها

حبيبتي بحس انك غير كل البناب والله ...... عندى ثلاث
عيون وانا مش واخد بالي

ياريتني ياقلبي عرفتك من زمان ...........وهو عرف
اكتر من 50 واحدة قبلها
ايه رايك لو اعزمك على ايس كريم ...
يارب ماتوافقش

حبيبتى انا النهارده مقدرتش ارنلك معلش علشان مش معايا
رصيد ..... يارب تفهم وتجبلى كارت شحن

تعرف انا من الشباب الي تحب طول ما هيا ماشيه تصرف فلوس ..هو انا لاقى اكل اصلا

عشان تعرفوا يابنات ان الشباب استغلالية ومصلحجية ادخلو بسرعة يا بنات Girl_mad

ادخلو بسرعة يا بنات
صفحة 1 من اصل 1