منتدى موشو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشاهد بنات فى رمضان

كاتب الموضوعرسالة
bosycat
مشـرفة للبنات فقط
مشـرفة للبنات فقط
bosycat

انثى
الاقامة : Egypt
العمل/الترفيه : Net
مزاجى : مشاهد بنات فى رمضان 2910
الاوسمه : مشاهد بنات فى رمضان Rank-110

مشاهد بنات فى رمضان Empty
مُساهمةموضوع: مشاهد بنات فى رمضان   مشاهد بنات فى رمضان Empty01.09.08 17:36

المشهد الأول : هتلبسوا اية يابنات فى رمضان ؟ اصل انا بصراحة بشوف العجب وانا رايحه المسجد لصلاة التراويح بشوف مشاهدين مشهد مفرح جدا وبتبسط منة وبحس انى قلبى طاير من الفرح الا وهو بشوف بنات كتير لبسين عبايات جميلة جدا وطرح فى منتهى الروعة وشكلهم ماشاء اللة ومستعجلين عشان يرحوا المسجد وفرحانين انهم رحاين المسجد وبيزكروا ربنا ورمضان والصلاة ومشاهد تانى على الصف المقابل بنات لبسة ضيق ومكياج كامل وبديهات انا بستغرب ازاى فى رمضان ولية طيب هنقول بلاش عبايات ياريت يكون لبس محتشم على الأقل
المشهد الثانى : فى المسجد فى صلاة التراويح فى الأستراحة اللى بين الصلاة بشوف بنات بتستمع للخطبة وبنات بتقرا قران وبتزكر ربنا بجد بفرح لما بشوف كدة وبزعل لما بشوف بنات وستات قعدين يجيبوا فى سيرة دة ودة ونميمة مالها اول من اخر طيب دة انت فى مسجد ربنا وفى رمضان طيب دة ينفع
مشهد تالت : بشوفة خصوصا فى ليلة القدر بشوف عدد هائل من النساء جى تصلى فى الجامع بفرح جدا لكن بزعل لما بشوف الناس بتخبط فى بعضها وبيتشكلوا مع بعض وبزعل لما بشوف الناس همها على الأكل فى سحور بشكل عجيب انا عرفة ان السحور بركة وانا عن نفسى لازم اتسحر ولكن انا بشوف الناس فى ليلة القدر بالزات فى المسجد ستات جيبن كارتين اكل والله شفتها مش بسكدة خدى رغى على الاكل ونميمة اية وفى ناس بتروح تصلى فى ليلة القدر مخصوص فى المسجد عشان بيوزعوا سحور فى المسجد
كلمة واحد هقولها اتقوا الله
وعايزة اسمع اريكم

التوقيع
مشاهد بنات فى رمضان 149235449مشاهد بنات فى رمضان 149235449مشاهد بنات فى رمضان 149235449

مشاهد بنات فى رمضان 796566105

مشاهد بنات فى رمضان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-